Cause I'm Mr. Vain

ja, nu återstår en helg av årets påsklov.
detta är helt sinnessjukt, för tiden GÅR verkligen.
shit..

i tisdags hade vi tacomys hemma hos mig
jag, therese, marie och kibän. vi åt i timmar,
sen tvingade vi varandra att dricka kaffe till kibäns kladdkaka.
lite senare under kvällen kom jesper och johan. johan
som tog körkort för någon vecka sen tog oss med på en tur
till malm. vi drog en runda runt bygden och rundade av med
att jaga rasmus åsell på moppe, haha...

i onsdags åkte jag in till stan för att vara med olivia, vilket
var väldigt klokt gjort utav mig för shit vad jag saknat henne!
vi gjorde egentligen inte så mycket, men att chilla passar oss bra.
igår drog jag och jozo två pass på f&s också, efter nästan två
veckors vila. DET VAR JOBBIGT. punkt liksom.
träningsvärken var minst sagt påtaglig idag på jobbet! för ja,
jag har arbetat idag. och fått besök av både olivia, kibän och sara!
lyckan
kvällen har jag spenderat hos sara med henne och kibän. vi har
ätit blodpudding ♥, sett på talang och singing bee, fikat och kikat lite kill bill.
kvällens bästa bliiiiiiiiiiir singing bee.

dessutom fick jag samtala med min kvinna sandra winberg en stund också, tills telefonen dog.
fan vad jag saknar henne. ofta.

nu ska jag sova, träning imorgon bitti!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0