Myrviken reunion

Igår kom karlsson och med honom solsken!
Det blåste dock en del när vi gick på stan, men det gjorde så lite.
Kibän, Lisa och vi drog en dyr lunch på pause och därefter solade vi på apberget.
Det är en fascinerande plats. Alkisarna som sitter där är roliga. Dessutom är platsen i lä
och lä går alltid hem hos mig.

Framåt eftermiddagen gick jag och Karlsson hem till mig för att göra oss lite i ordning för kalas.
Efter vi köpt middag gick vi hem till Marie. Så småningom kom Sunqen, Lisa och Kibän också.
Vi hade trevligt och drog framåt halv nio ner till Fredric där delar av  gamla klass 9a + b fanns på plats.
Alkohol också, så det stod härliga till!

Vid 11 hade jag fått nog och tog med mig Sunqen hem till mig. En stund senare kom också Kibän, Karlsson, Lars och Stephanie. Vi satt och pratade i två timmar, tills jag och Karlsson i princip somnade sittandes. Då åkte de andra hem.

Idag blir det chill tills karlssons buss går, därefter ska jag och jozo på f&s och sen, seeeeen blir det fan plugg för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0