Sjukstuga

Den här veckan har det inte blivit mycket gjort.
Jag har istället försökt kurera mig bäst jag kunnat för att försöka bli av med den snart månadslånga hostan
och halsontet jag dragit på mig i och med att skinnjackan åkte på kanske lite för tidigt..

I måndags gick jag hem från matten, satte mig i lägenheten och kollade på andra avenyn några timmar tills rebecca kom och hämtade mig coh vi tog mördarmaskinen (hennes bil) hem till oviken! Ja, hon tog körkort förra veckan så igår tog vi en tur till svenstavik för att hämta ut hennes körkort och åka på dollarstore. det var bara det att posten inte öppnade förrän klockan tre och vi var där före ett, så hela eftermiddagen har hon suttit som en gammkering i fönstret och glott för att passa postbilen.

Själv har man inte gjort mycket idag. Fikat chokladbollar som Albert bakade när han var här, och planerat lite inför helgen. Lisa fyller ju 18 imorgon och på fredag blir det utgång! Hoppas det blir svinroligt.

Nu ska jag försöka avrunda här och läsa lite Twilight eller göra något mindre tänkbart, som plugga matte t.ex.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0