Våren är här och den är vår!

Jisses! Vad fruktansvärt trött jag var imorse. Ändå tog jag mig upp på tredje snoozen, och detta helt i onödan för tydligen hade vi ingen engelskalektion idag. Så två timmars sömn gick förlorad där, men det är dumt att vara bitter. Fick ju en lång stunds prat och chill med Kibän och Olle istället tills föreläsningen om livskvalité skulle börja. Det var Joakim Öwre som föreläsningen handlade om och hans liv efter att han var med om en snowboardolycka och han blev ett vårdpaket. Den var fruktansvärt bra och både jag och Kibän noterade hur alla i hela aulan blev goda människor och ville honom allt väl.
När föreläsningen lidit mot sitt slut var det äntligen lunch efter flera timmars svält och hungersnöd, haha..
Därefter satte vi oss i solen, precis som förra våren.. Nu är den verkligen här, hörni! Åh, lyckan..
Efter en lång lunchrast väntade tre timmar mediekunskap tillsammans med Kibän, sen fick man sluta för dagen.

När jag kom hem hade jag fått vänförfrågan och meddelanden av Simon Norrsveden på facebook! Vet ni vem han är eller?! Ascool kille, Olles favorit osv osv. Nöjdare tjej är märta nu råå

Dock drar psykologiuppgiften ner min nöjdhet litegrann.. men imorgon är det helg, och innan dess ska jag fan ha gjort bort den här skiten,så det så!

Hojj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0