Vilken helg!

Jag har sovit fem timmar den här helgen.
Det betyder att den har blivit väldigt, väldigt lång men väldigt, väldigt rolig.

Igår kväll hade jag besök av Kibän och Lisa. Vi såg på robinson. Syrran var också hemma.
Framåt niotiden kom Alex, Isse, Yves och Fatih, en stund därefter kom Marie och Ellika.
Kibän och Syrran drog efter ett tag och vi andra drack för att ta en sväng på krogen senare.
Det blev huset även denna kväll, men desto lugnare var det där ikväll då alla mest troligt hängde på g3.
Men det var nice, vi satt och pratade och drack. Jag och Lisa beställde en melondrink. Godaste jag druckit!
När krogen stängde skulle vi till Odensala på efterfest hos en kille som går vinterakro. Det blev lite bråk och
tog en jävla lång tid innan vi började gå så jag och Marie gick på biljardhallen och köpte pizza! På väg hem till
Kim sprang vi för att hålla värmen och hoppade bock över varandra, haha. Det blev också några värmestopp på
Max och raggarn. Jag och F tappade bort dom andra och gick hela vägen tillbaka till Alex också innan en bil kom
och hämtade oss och skjutsade oss till Kim, för på nåt vänster hade vi missat dom när vi värmde oss...

Anyway, framme i odensala blev det lite rockband och prat i bad. Sedan sov vi.
Vaknade imorse av att Lisa kommer in på rummet, fortfarande full och väldigt mån om att vi ska gå. NU.
Haha. Eftersom bussarna inte börjat gå än så var det bara att börja gå och lisa hade klackar som flådde hennes hälar.
Mirakulöst kom en buss ändå och vi for hem till Lisa, lagade brakfrulle och slöade framför en film.

Nä nu blir det nog en dusch hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0