Yesterday was easy!

I torsdags fyllde min underbara Lisa 18 år och igår blev dagen att fira henne på.
Hela dagen var dessutom alldeles alldeles underbar. Lunchkonserten med ensemble A var otroligt bra,
vädret var helt okej, jag var nöjd och stolt och glad över att vara jag och såna dagar måste man verkligen ta vara på.
Dessutom hade jag och syrran bestämt oss för att nyttja hennes presentkort på eastern palace till middag och det gjorde vi. Till våran stora glädje beslutade Olle sig för att följa med och det blev en riktigt mysig middag. Väldigt mättsam..

Framåt halv sju gick vi åt skilda håll och jag tog bussen till Lisa. Allt eftersom droppade det in små människor som alla hade något gemensamt - Lisa såklart. Vi hade gått ihop allihop och köpt en klänning till henne som hon provat tusen gånger så hon blev superglad! Sen fick hon lite plojjgrejer också, kåtpiller, en lilaglittrig massagestav osv.

Redan runt tio kom taxin och hämtade den del av sällskapet som var över 18 och skjutsade oss till Huset som hade bartömning. Vi anade att det skulle bli jävligt mycket folk och kände inte heller för att stå och köa i flera år, därför gjorde vi helt enkelt så vilket visade sig vara ett bra drag, för satan vad människor som strömmade in..

Vi dansade massor, träffade gamla och nya människor och drack en massa bärs, haha.
Halv två var det dags att besöka subway, men påväg dit ändrades planerna och vi styrde kosan mot kebabbaren.
Där lyckades AnnaG fixa en kebab special for free. Tack och bock liksom. Efter vi klämt i oss den mötte jag upp Lisa och vi drog en cheese och en flurry på donken. Tog nästan en liten nap där också, mycket skönt!

Runt tre kastade vi ut Rebecca ur sängen och slocknade direkt!


Som vanligt efter en fylla var vi uppe med tuppen, tog en buss till Lisa, städade hela lägenheten och lagade världens brakfrukost med ägg, bacon, juice, te och annat gott! Nu sitter jag hemma och lyssnar på Razorlight i min ensamhet. Ska nog dra på några avsnitt Andra Avenyn snart..


Hoppas ni mår bra, små vänner. Jag saknar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0