Been there, done that, messed around

God eftermiddag folks.
Helgen är snart slut och jag vågar påstå att jag gjort allt och ingenting egentligen.
I fredags åkte jag hem till Oviken för en kväll med god mat, wallander och sen sömn!
Faktiskt så körde jag hem från Brunflo..
Gårdagen började jag med att övningsköra till stan, jobbade sedan mellan 10.30-18. Åkte med
Jenny och Ida hem, bytte om och tog cykeln till Fristilen. Fint lördagsnöje. :)
Kibän sov här också..

När klockan slog 05.15 idag var det alltså uppstigningsdags för mig och syrran som drog på inventering. Kibän fick ligga kvar en timme till hon innan hon också skulle iväg på jobb. Klockan elva drog vi hem, sov till halv två, två och nu är det knappt en timme tills arbetspass nummer 2 börjar. Stänger ikväll...

... men pengar blir det. Berlin berlin berlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0