Borde ha gått, borde gett mig av

Åh, vad jag hatar förkylningar. Inatt vaknade jag klockan fem av att näsan var igentäppt, men ändå rann. Hur går det ihop? Halsen gör ont, men jag kurerar med det där teet jag drack hos Lisa hela hösten och vintern. Det får mig liksom att känna vittringen av kyla och mörker igen, och min inställning till det är rätt likgiltig för tillfället.
Men jag saknar rutiner. Inte mina gamla rutiner dock, utan jag längtar mer efter förändringar som ska göras till rutiner i höst. För visst är hösten en nystart. Klart det är. Och om man inte klarar det då, är det fan kört..

Nog om det, idag fyller min älskade M 19 år och jag kan inte vara med och fira tyvärr, pga jobb och sjukdom.
Men en sak bra händer idag. Mama, i'm coming home!






Men nånting hos dig höll mig kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0