Drömmaren Erik

äng säger:

tja

drömde om napa inatt . fett mysko


martan
säger:

tja

haha, vad drömde du då?


äng
säger:

att det blev krig där nere så alla fick köras med med båt. man fick välja att komma till Enköping eller kiruna, alla vi från enköping valde självklart enköping, det gjorde du, jossan och lisa också. kajsa och lina drog till kiruna. när vi kom fram var det typ krig i sverige också och det fanns ingen mat så alla gick och tog droger för att överleva.


martan
säger:

hahahaha 

skönjävladröm


äng
säger:

sen en kväll var det några som snodde vårat "gömställe" så jag och jansson började tjaffsa med dem då drog dem fram vapen så vi sprang och letade efter er och skulle dra till någon annan stad. jag och jansson splittade på oss och jag hittade dig, jag berättade allt som hade hänt men du var så sjukt jävla borta och du tyckte att du skulle stanna i Enköping helt ensam.


martan
säger:

HAHAHAHA jag döööör


äng
säger:

så jag fixade en tablett till dig, då somnade du. sen fick vi bära dig hela vägen till djursholm. josefin var skit arg för hon orkade inte gå och vill också bli bärd men jag bärde dig och olo och jansson orkade inte bära någon. sen när vi kom fram till djursholm hittade vi typ ett slott, så vi flyttade in där. sen när vi vakna på morgonen stog det massa riddare som sa att vi var deras mästare.

dem tjänade under oss, så vi sa till dem att fixa kriget i sverige och nere i napa. det lyckades dem med och sen åkte vi flyg ner till napa igen men när vi skulle gå ut ur planet vaknade jag


martan
säger:

hahaha  rrrrrrroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0