Hatar att jag är en sån som blir lurad gång på gång

GAAAAAAAAAH, äntligen hemma igen och det är så så fantastiskt skönt faktiskt.
Åkte direkt efter jobbet igår kväll, hämtade först ut tågbiljetterna till arlanda och göteborg,
sen körde jag hela vägen hem, genom rondeller och allt! Nöjdare.

Denna onsdag började med att jag sov till elva, åt frukost och läste tidningen tills syrran vaknade, vi satt ner och pratade politik och knöt sedan på oss gympaskorna och tog en powerwalk med hundarna. När vi kom hem en timme senare la jag mig i solariet, så nu mår jag bra igen. Lagade pannbiffar tillsammans som faktiskt blev helt okej bra tillslut.

Just nu sitter jag och lyssnar på svenskt och längtar efter att sätta mig på tåget mot Arlanda med fyra av Sveriges bästa tjejer. Bilderna på hotellet gör mig inte mindre sugen dirre...

Ikväll blir det nog en tur med bilen + film. Men först, tvätta och skriva packlista.

BRA LIV HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0