I gotta feeling

Fick ett sms imorse av Lina när jag var påväg till skolan.  "hej trean!"
Kändes ju inte helt ovälkommet, snarare fräscht, hett och helt rätt i tiden så att säga!

Kan också meddela för alla utomstående att det kommer gå att följa SPMT07's sista år i LT.
Två reportrar kom idag och tog kort på oss och ställde lite frågor, tydligen återkommer dom om ett tag..
Kul för oss, men vilka vill läsa om vår väg fram till studenten egentligen? Eller ja, varför inteee rååå

Och förresten hade vi engelskalektion idag. C-kursen. Jag är orolig, men har bestämt mig för att klara det. Ingenting är omöjligt väl?

Pga en miss i schemat gick i princip alla hem idag fast vi skulle ha Historia. Hihi, så kan det gååå.. Så eftermiddagen har jag tillbringat med Olivia m.fl, handlat, fixat clubkort på H&M och bokat ett möte med H nästa vecka. Dessutom har jag min första körlektion på måndag!

Äh fan, just nu känns det bra! Hoppas det kan fortsätta såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0