Kväll

God kväll!
Imorse hade jag min första körlektion. Det var kul, det gick ganska bra och jag log hela vägen hem faktiskt.
Skolan idag har varit hur soft som helst faktiskt. Hälsopedagogik och Människan socialt och kulturellt känns som två kurser som kommer göra det här året liiiiite skönare o så.
Eftermiddagen har jag tillbringat med diverse människor, men mest Emil Kibän och Lisa. Vi såg på Hata göteborg, sen tog jag Kibän och Emil en timmes promenad genom stan och lekte lekar i Badhusparken. Avrundar måndagen här med en kopp te. Känner att det börjar bli läggdags nu. Tyvärr har jag inte pluggat nånting ännu, men jag antar att det helt enkelt får bli imorgon. Man ska inte ha bråttom liksom..

Och jag saknar Annie.

Kommentarer
Postat av: annie

och jag dig, hjärtat

2009-09-02 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0