Lenbena

Endast en kväll återstår av vårt sista sommarlov. Denna dag har varit precis som alla de senaste dagarna före skolstart, man har sprungit på stan, men mest chillat och pratat med alla som återigen snurrar runt på stans gator efter diverse semestrar och dylikt. Passande nog kom lönen idag, och min var större än någonsin. Efter ha slitit mitt hår i förtvivlan och undran över hur jag skulle få denna månad att gå ihop, kom lönen som ett glädjens besked innehållande 11 lakan. Yay! Så mycket pengar har jag aldrig haft i hela mitt liv. Och jag brände inte ens tusen idag! Nöjdare tjej alltså.

Min sista kväll ska jag försöka chilla mig igenom, pyssla om mig själv riktigt ordentligt, skriva en önskelista inför GBG-resan som stundar om bara tre veckor, osv osv. Börjar nog med att dricka en kopp te.. Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0