Men än klappar hjärtat

Idag har jag städat badrummet. Allt för att slippa ta köket.
Jag har chillat i solen med glass, godis och goda vänner.
Jobbat kväll sedan. Vi var tre stycken som stängde, vilket ledde till kaos.
Men ett kaos vi hanterade jävligt bra ändå. Med mintchoklad går allt.
Cyklade hem till stan i sällskap av Karin. Tände cigaretter i farten.
Trodde man inte var möjligt, men kvällen var fan tropisk. Synd man är
ensam, less, hungrig, trött och bara jävlig. Norrsveden tycks aldrig vilja
sluta påminna mig om att jag missade den där efterfesten, så här
sitter jag med kaviar i mungipan och skär mig, skulle kunna.
Försöker bli på bra humör med Paris Hilton och Uggla, men det går sådär.
Tanken på Napa och tredje ring får vagga mig till sömns istället helt enkelt.

Förresten är Kibän förföljd av "Ove". Han nyttjar hennes spotify. Det är fan oetiskt gjort.
Han är liksom inne och trampar runt och gör playlists i hennes privata. Hatar "Ove" för det.
Lite. Hatar nog allt, ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fan va roligt, då ses vi där!

2009-08-03 @ 14:18:51
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0