Pank

Efter att gått på stan med Kibän i onsdags, och efter att ha haft en utekväll med Högge - var man ganska pank kan man säga. Men eftersom jag är myndig nu har jag tydligen tillgång till mitt sparkonto. Som fram tills nu har varit helt okej fyllt med sparpengar, men som numera består av 8 ynka hundralappar. HE HE
Det var längesen jag kände mig såhär pank, Och inte nog med detta, när jag har såhär fruktansvärt lite pengar slösar jag fortfarande som om jag hade all världens miljoner. Så i torsdags köpte jag nya kulor till min piercing. 100 spänn gick de på. Sen att jag råkade följa med Boel, Lina m.fl på krogen igår gjorde mig ju inte mindre pank..

Måste sluta. Nu. Enough. For real. Du fattar. Hörs. Hane

fan vad jag hatar min bloggjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0