Sunny sunday

Det började med att jag skulle åka hem i torsdags. Sen i fredags. Sen igår. Pappa köpte till och med fläskfilé och potatisgratäng ifall jag skulle komma hem. Men det slutar med att jag åker hem idag istället. Och idag gör det jag det, och får god middag och får bara vara på egen hand. Helgen har varit bra. I fredags var jag ut med Boel, Lina m.fl. Har jag nämnt detta en gång förut kanske? Det var hur som helst en väldigt trevlig förfest, men krogen var mindre rolig. Inte för att den var asboring, urtråkig osv osv. Det var bara det att inget längre når upp till den festliga nivå som rådde i Ayia Napa. Trist, men så länge man kan drömma går det an... Nu väntar iallafall en rätt ofestlig period. Jag inriktar mig mer på mys-fredagar och mys-lördagar framöver.

Snart kommer Karlsson. Då ska vi ut i solen och rå om varandra det sista innan han lämnar Öset för Övik igen..


i gotta feeling <3


Kommentarer
Postat av: sandy

vill se bilder från napa huunie!! :)

2009-08-24 @ 16:03:53
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0