We try so hard

Godkväll!
Hemma sitter jag, i min ensamhet och vill vara någon annanstans, i någon annans liv.
Hela dagen har jag tillbringat på ICA, mitt andra hem. Jag är dessutom sjuk och krockade
påväg till jobbet idag med en annan cyklist. Hur sämst får man egentligen vara? Hur klantig
kan man egentligen bli? Men det var kul. Det gick ju bra. Men jag mår inte bra. Jag vill hellre
stå i Badhusparken bredvid Olivia och känna alla dom där känslorna jag kände på Mew i fredags.
Det var bra, fina, känslor. Men det får jag inte. Jag får bara sitta här, hemma i min ensamhet och drömma
om en utopi som man som sagt bara kan drömma om..
Ska nog lägga mig nu och försöka styra upp utopin. Make it real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0