Why can't you leave me tomorrow instead?

jahapp. fredag natt, lördag morgon, what so ever! jag är vaken, jag äter fil och har tusen finnar som helt enkelt kände för att poppa upp lite varstans såhär innan en stundande utlandsresa. great. förmiddagen och dagen tillbringade jag med världens finaste joz. vi gick på stan och mådde gött i solskenet. eftermiddagen däremot spenderade jag på jobbet, likaså en stor del av kvällen. efter stängning kom A och hämtade mig, så for vi hem till mig och gjorde i ordning varma hallon och vaniljglass. blev ett bra avsked såhär innan jag åker och han åker hem till det vilda studentlivet.. kommer sakna dig!

imorgon skulle jag visst på stan igen och någon sa att det skulle vara ännu bättre väder än idag. såååe, bäst jag sover nu. gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0