Fittjävel

"Hjääälp.. hjääälp. Finns det ingen som kan hjälpa mig?"
Ett citat av Gardell. Som hittat för mig ikväll.
Känner mig sådär hopplös och förjävlig som man gör ibland, när
man har mycket att göra och ingen tid räcker till och kunskaper
är begränsade. Min lägenhet är så jävla kall att jag måste ha
dunjacka på mig inomhus och spola händerna i varmvatten för
att de har vitnat. Jag hatar att bo själv, måste laga mat, diska, städa,
duscha, träna, plugga plugga plugga plugga plugga plugga. Det finns
liksom inget slut verkar det som. Vad tar man sig till egentligen när
det blir för mycket och man inte orkar mer? Jag sover. Jag brukar
alltid sova bort mina bekymmer. Blir nog inga problem att gråta sig
till sömns inatt iallafall.

SKITLIV


Kommentarer
Postat av: sofia

Åh min kära vän, kom och bo här istälet och glöm alla problem. Vi skulle göra hela världen farlig tillsammans <3

2009-12-12 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0