Hoho

Igår var en rätt otrevlig dag måste jag säga. Måndagar brukar vara det numera. Deppmåndagar skulle jag vilka kalla dom faktiskt. Uscha! Fast kvällen var i och för sig helt okej trevlig med en liten sväng förbi Matildha och Anna innan Emil, Kibän och jag tog oss en kopp varmt på Pause. Fick sovsälle av fröken O sedan och vi drog en låååång sovmorgon imorse =)
Gick därefter upp till skolan för att förnedra mig själv med att läsa upp en urdålig krönika för halva klassen...
Sen har jag jobbat 14-21.30. Nu är jag tammetusan förkyld också. Och jag som ska på bodystep imorgon kväll! Veckans bästa! Innan det ska jag dessutom ha haft en körlektion, pluggat lite och sett på polarexpressen med bäst-Sterner.

Nu är det dock sängen som gäller. Sängen och körkortsboken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0