Hung up on a dream

Morning eller vad säger man!?
Känns som att klockan skulle gått och blivit eftermiddag vid den här tiden.
Känns inte som att jag sovit någonting alls inatt. Tog en morgonpromenad till
Kibän klockan sju imorse. Fråga mig inte varför.
Har iallafall avklarat ett svenskaprov nu på morgonen. Gick sedan hem för att
ta tag i historiainlämningen som har deadline imorgon eftermiddag. Blev
visst paradise hotel och frukost istället! Och jag tänker inte säga att jag är omöjlig eller ett hopplöst fall, för det är jag inte. Var sak har bara sin tid.

Igår var förresten en fantastiskt dålig dag i skolan. Däremot när man kom hem blev det annat. Janna var i stan för att köpa julklappar, så vi drog en kopp kaffe och tusen kg prat hemma hos mig efteråt. När hon begav sig hemåt for man och handlade mat på Kvantum, jag och Olivia skulle ha måndagsmys! Och faaaa-aan vad vi åt. Blev knäppa-upp-knappen-mätta och såg sedan lite på håkanlive♥ min favoritägodel.

Nåja
Fortsatt trevligt liv då, folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0