Julafton

Jaha, då var som denna dag gjord då.
Frukosten innefattade julmust, kiss och paketöppning (fast att vi inte skulle ge varann nåt i år).
Jag blev 2000 kronor rikare, samt fick en parfym, choklad och annat najs.
Framåt elva for vi till Hovermo för att Albert skulle få paket. En timme senare var man hemma igen
och det ställdes i ordning för fika. Det var mozartkulor, det var hoppande småjävlar, det var pepparkakor, skumtomtar, paradisaskar, öl och whiskey. Emil, Johan och Hansson kom hit och det var trevligt. Innan middag hann man med både att sova på soffan och se på tv en stund, sen var det bara till å äta igen. Fy fan alltså, va stufft je e nu.. Skulle väl inte behöva äta på en vecka egentligen, men imorgon vankas finmiddag med mormor & göran tydligen.
När fika nummer två precis avslutats kom Johanna och Sara för att paketleka. Jag kammade hem både ett pack folköl, en vinflaska och en tekanna så det vore väl själva fan om jag skulle behöva gå törstig i helgen.
Efter paketlek gjorde vi självbilder och tog oss en tredje fika.
Hårdbantning efter julhelgen känns väldigt aktuellt just nu..

Nu är jag jävligt trött, så jag tror jag ska slänga iväg ett sms till Sunqen och säga att hon får hälsa på en annan dag för nu orsk je int nå mejr.

God kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0