Om du lurar hem mig med dina sämsta trix

I fredags var man på sjukt dåligt humör faktiskt, trots att man tog en sovmorgon och inte hade några andra lektioner just. Skyller rätt mycket på kylan. Över 20 minus är fan inte okej. Alls. Men eftermiddagsmys med Jozo, Emil och Boel på Pc var däremot helt okej.
På kvällen kom mr K. Vi åt mat och såg 2012. Fast jag sov nästan. Niobio är fan för sent på en fredagkväll..

Igår var det julhandling på Kvantum. Svinmycket folk och svinmycket personal, KUL! :)
Jag gillar fortfarande mitt jobb. Särskilt på lördagar.
Efter 18 stod skjutsen på parkeringen och väntade. Vi brummade vidare och hämtade upp Emil
för att sen landa hemma hos mig för att chilla vid tv:n hela kvällen. Eller till klockan tio åtminstone.
Sen ville man sova. Tur att alla förkrökare som också hittade hem till mig drog rätt tidigt..

Annars då? Date åkte ur dansbandskampen för tidigt och jag hatar Emil för det. Och Edvin litegrann.

Idag ska jag försöka hinna med diverse grejer innan klockan fyra. Får se hur det går!















Så får du mig ändå.


Kommentarer
Postat av: Oz

I know you love me anyways ;)

2009-12-20 @ 14:46:19
URL: http://oceanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0