"Se upp, nu destillerar vi"

Idag har varit en dag i mitt tecken, eller hur man säger..
Trots en väldigt motig morgon och en alldeles för skön säng
så tog jag mig iallafall till slut till skolan, utan att komma försent dessutom!
Därefter såg man någon slags filosofisk film, för att sen presentera våra PA:n.
Klockan slog 10.40 och det dukades upp till långbord för SPMT07 i skolans matsal.
Det var tomtegröt, det var julmust, det var clementiner, det var snapsvisor - och ett gäng frågande blickar..
Och en helt okej skön klass som med andra ord drog igång student-taggen. *SPMT shalalala*
När man smält mat och rapat must ett tag fortsatte festen i Wargentinrummet där det bjöds på marängswiss
och alla tillbehör man kunde önska.. mmmmm, sockerkick!
Avrundade heldagskalaset med självbilder vilket var en jävligt trevlig avslutning i och med att man så gott
som blev helgonförklarad och sådär..

Efter skolan drog man ner på stan och kramades en sväng, innan man gick hem, lagade currykyckling och ris som jag bjöd Olzn på!
Nu är väl tanken att jag ska plugga lite och kanske ligga lite, vem vet inte du vem vet inte jag

Hej iallafall

Kommentarer
Postat av: olivia

mmm, sockerkicken satt gött.

vad skönt att slippa gå hem, helvete vad skönt det var kände jag.



snart är det ett nytt liggår också. glöm inte det. viktigt.

smek

2009-12-17 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0