Stackars, tänkte jag

Emil skickade ett litet utdrag ur något gammalt inlägg jag skrivit för sisådär ett tag sedan. Gjorde ju såklart att jag var tvungen att titta igenom arkivet själv och minnas alla trevliga stunder och händelser man varit med om. Då tänkte jag, stackars den jävel som inte har lösenordet till min blogg.
Min blogg är numera öppen för alla mina fans, var du än befinner dig och hur jävla retarded du än må vara!

I övrigt har dagen varit som vanligt ungefär.
Oseriös skola, håkandvd med mina finaste, städa lägenheten, dra på fristilen för att svettas lite, paradise hotel.



Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa om vampyrerna och varulvarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0