Vad kan man säga? Finemang?!

En riktig jävla braktisdag skulle man kunna kalla den 22/12 2009.. alldeles fullkomligt i min smak.
Trots att jag skurit mig i fingret, fått bekräftat att jag har taskig syn och missat bussen hem från jobbet så har
alla de bra sakerna vägt upp de dåliga. Jag har helt enkelt valt att helgonförklara den här dagen, om nu det är möjligt..
Ja, var ska jag egentligen börja att berätta ifrån? Vi säger halv åtta på körlektion. Faktiskt en jävligt trevlig och behaglig sådan trots att jag var nära att dra lipen när jag inte kunde se vad som stod på skyltarna.. Man tröstade sig med att freestyla på fristilen halv nio en tisdag morgon, gick hem en timme senare och kände sig ganska nöjd.
Med humöret på topp gjorde man i ordning en fantastisk frukost och städade sedan lägenheten! En dusch och ett par minuter framför spegeln senare så var man påväg ut på stan för att uträtta lite ärenden men ingen mindre än lisalicious. Efter ett tag började man också känna viss hunger och då kändes Ragnars som rätta stället att stilla denna hunger på. Ett tvåmannagäng blev tre, men lika gladavar vi för det. Slog mig och Kibän att man skulle ha sagt hej då och god jul åt en emil. Ett samtal senare skulle man mötas upp på busstorget för lite hugs osv, då man inte bara fick emil-kramar utan matildha-kramar och jannica-kramar på köpet!
16.00 - 21.30 befann jag mig inom kvantums väggar med miljoners triljoners julhandlare. Tiden gick ruskigt fort, så fort att butiken hann stänga innan alla kunder var ute. Faktiskt så tog de dem cirka 20 minuter att komma ut vilket i sin tur ledde till att jag missade bussen hem och fick världens mest välbehövliga kväll med fröken eberskoug som för övrigt är en hejare på att köra bil! efter massa prat, nån kopp te och en och annan julkram så fick man äntligen äntligen höra Saras röst igen! Tjejen som idag fyller 17 år och äger hela världen enligt mig dårååå..  Nu har hon förresten lovat mig att förbli tillgänglig så länge hon lever så bäst för henne att hon håller sitt ord......... 
Nej nu börjar det bli dags att bli grönögd. Det är ju trots allt dan före doppardagen imorgon. Dagen då man ska få krama en fin karl på tågstation. YEEEEES

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. Fniss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0