You don't know what you've got

Ahhh, sicken knepig dag detta har varit!
Dagarna är det numera. Oförutsägbara och
så långt ifrån rutin man kan komma, trots att
allting egentligen inte är mer rutinerat än nu.
Konsigt helt enkelt.
Idag har jag spenderat onödigt mycket tid på
ica egentligen. Först var jag där en timme innan
jag började, vilket iofs var rätt soft. Sen var jag
kvar en timme efter också. Uppenbarligen är det
så att jag trivs ganska bra. :) När jag skulle ta
bussen hem hade jag sånt jävla flyt att den stod
och väntade vid hållplatsen till och med!

Btw så kom en tjej idag och skulle köpa cigg.
Jag tyckte jag kände igen henne och frågade
efter leg. Då ger hon mig hennes kusins leg, som
jag DEFINITIVT känner igen! HAHA.. Fan vad pinsam
och tragisk..

Marabou Vinter är faktiskt GOOOOOD! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0