I don't know what you're looking for but it´s a waste of time

Aaaah, finally hemma i byn igen och denna gång har jag med mig världens bästa Olle. Gillareeeeeee
Vi har ätit mat, paj + glass, vindruvor och så sooovit lite framför the women. Sjukt trög filmjävel. Nu ska
vi nog alldeles strax göra oss klar för sängen, jag är svintrött med tanke på att jag har varit uppe sen 6 imorse.
För övrigt gick öppningen skit och det kändes inte som jag vaknade förns runt halv elva.. Låt mig aldrig mer öppna? Tackkkkkk

Ps. En annan vann tydligen Miss Li's skiva på p&l som jag lär få med posten nästa vecka =) En liten tröst med tanke på att min kamera är totally gone.

Nä, godnatt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0