I wanna know you, feel you, be the one!

Idag var jag ledig, därför har jag spenderat hela dagen i solen hemma i myre. Eller, nä, faktiskt inte. Bara några timmar låg jag ute och läse Yranjournalen och vilka som kommit in på gymnasiet i höst. Helt jävla otroligt att det snart är hela två år sedan det var min tur att börja ettan.. Helt plötsligt är man trea om någon månad. Men det är en skön känsla. Helt plötsligt har jag liksom ändrat inställning till vissa saker. Jag försöker köra med att allting är meningen och att var sak har sin tid, för på nåt sätt känns allt lite lättare då.
Kvällen har jag spenderat vid Vattjomsbryggan med diverse Oviksbor. Möööösigt.

Imorgon kväll blir det jobb igen, men det ska jag försöka att inte tänka på. Än.

Hoppas Olle lever..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0