Nån slags fortsättning

Kände att jag på nåt sätt var tvungen att följa upp berättelsen om P&L, fast att jag egentligen inte riktigt orkar..
Jag kan säga som så att jag hörde America med Razorlight men det var också den enda låten och att jag mådde riktigt jävla svindåligt på lördag kväll. Vid halv tio eller nåt kände jag på mig att jag behövde kräkas så jag gick till en bajamaja. Man är inte så svårkräkt där kan man säga. Kände mig mycket bättre efteråt men det kom några vågor och jag spydde rätt regelbundet. Men det värsta var paniken jag kände av att jag mådde så himla illa och att håkan skulle spela två timmar senare. Efter någon timmes sömn i grabbarnas tält tog jag med Johannes (eller om han tog med mig) ner till Utopia där jag kräktes och frös och låg ner och sjöng med i varje låt i knät på Olzn och Johannes. ( Vilka män!! Dom var fan ovärdeliga hela festivalen) Såååe, Håkans spelning blev inte direkt osm jag hoppats på, men den var ändå helt jävla underbar och jag fick höra Försent för Edelweiss live. Ville lipa till allt, men jag fällde inte en tår.

Laddar för fullt till Håkan på Liseberg i höst :):)

Nu lägger jag P&L 2009 bakom mig, är det okej? Åtminstone tills Kibän är hemma från London igen för jag hatar att älta och minnas ensam. Leder som ingen vart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0