They can't handle it..

Godkväll peeps,
nu kan jag meddela att jag är ledig enda tills nästa lördag.
Känns sjukt bra och jag ska ha en fruktansvärt bra vecka har jag bestämt.
Började ledigheten med en sväng upp till lillänge för att kika utbudet av mobiltelefoner
och det är ju en hel jävla vetenskap det där med att köpa ny mobil.. hujedamig.
Jag fastnade dock särskilt för en från LG som jag förövrigt såg när jag kom hem var densamma
som bästo-ebe hade beställt. Så vi kanske rent av blir mobil-likisar hon och jag, faaast hon ska
ju såklart ha en rosa medan jag är mer inne på , öh öh emo.

Förövrigt ringde Björn mig från Småland ikväll. Man skulle kunna säga att han är världens bästa kille.
Tror faktiskt det är en underdrift tillochmed.. Snart ska vi ut och kröka íhop, det ser jag framemot.

Ja, annars då? Simon, Melody och Adiam Dymott spelar allesammans på hultan imorgon. Lyx dig som är där säger jag bara.

Nu känner jag extremt mycket för att borsta tänderna, krypa ner i min säng och repetera halvblodsprinsen. Nästa vecka är det ju trots allt biotime, wihoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0