We broke the rules

Just nu sitter jag och lyssnar på John ME och håller tummarna för min Bergvall som har uppkörning just i denna stund. Även fast jag vet att hon är bäst är jag säkert mer nervös än vad hon är..

I tisdags kväll när syrran hade slutat jobba hyrde vi "Selma och Johanna - en roadmovie" och "Sunes Jul" och åt popcorn. Lackade på ICA för dem inte ens hade några kinderägg. Skittrakkis. Men det blev en mysig kväll iallafall.

I onsdags var det ganska bra väder ute så jag och syrran låg ute på gården och solade tills det blev dags för mig att åka och jobba. Tiden på jobbet gick dock förvånansvärt snabbt och det ville jag fira. Hoppade därför in i duschen en sväng, klädde på mig och traskade sedan upp till Karin som bor i stadsdel norr. Där satt vi och förfestade till Kooks innan vi begav oss ner mot Marité.

Det blev en trevlig utekväll med många överraskningar.  Träffade bl. a några härligheter från spmt07. En turk beställde en "Orgasm" till mig, jag höll på att dö. Haha. Hur som haver avrundade vi kvällen med lite jänkarcruising och Cash, sen åkte jag hem till Oviken. Det var skönt.

Igår sov vi rätt länge och efter frukost åkte jag och A in till stan. Slöade tills jag skulle iväg och jobba vid tretiden. Precis som dagen innan så gick tiden på jobbet fort, trots att jag jobbade en timme längre igår. När jag kom till stan gick jag hem till Sara. Vi fikade te och mackor och tittade på ps. I love you, som vi har velat sett så länge! Efter filmen blev det läggdags.

Idag har jag hittils inte hunnit mycket. Vaknade upp hos sara för 45 minuter sedan nånting. Nu är jag hemma och ska äta lite frukost och ta en dusch och vänta på att Olle hör av sig. Idag ska bli en bra dag.

PUSS, folks.

Kommentarer
Postat av: sara

tack för igår :)

2009-07-24 @ 12:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0