What you did to me was hurtful

Okej. Fredagen var en jävligt bra dag. Jag fick träffa både Olle och Kibän efter ååååååårs frånvaro typ.
Jag och Kibän spenderade pengar, jag köpte en tredagars till Yran, ett par klackar och en kling-klänning, sen lunchade vi också, en lunch som snarare var en middag. Men det var mys, vi satt ute i solen och tuggade grönt.
Förkrök hos mig väntade sedan med Olzn, Lina, Edvin, Bengt och Hoorn vilket var nice såklart, sedan vart det krogstråket och food. Jag och lina satt och pimplade vin och jag avrundade kvällen med lite dans och övernattning hos S.

Igår på dagen var det lunch med Cypern-tjejerna som stod på schemat. Pause var stället. Vi satt ute i regnet och var bakis, åtminstone jag. Och vi längtar inte liiiiiiite nu heller..
Vid halv fyra åkte jag till jobbet. Vid tio var jag hos Jon och fick sen middag och alkoholhaltiga drycker. Jag, J och Fisen satt där till 12, halv ett då vi tog en runda på stan och jag plockade upp två snubbar som fick följa med mä hem. Vi efterfestade med Sunes Jul, rostade mackor, Jacko och schack.

Idag blev det frukost/lunch på daffys med alla oviksboys, sen traskade jag hem till Lina. Vi har chillat hela dagen med bullar, kaffe, madeweekend på MTV och fick såsmåningom sällskap av både Kibän och Olle.  ♥

Nu sitter jag ensam hemma efter att ha cruisat runt med Olivia och hämtat Johanna på träning osv. Det var ascoolt. Hon e grym på att köra den där..

Ikväll blir det .. Brüno?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0