Woke up today and all I could say is that party last night was awfully crazy!

I måndags efter jobbet åkte jag och Bec ut till Marieby för att bo över i stugan. När vi kom dit åt vi pasta och lax med pesto, åt choklad, ost och kex. Jag ville lira schack men syrran bangade, så vi halvsov framför Little miss sunshine och det var fan det skönaste jag gjort den här veckan!
Efter en låång sovmorgon igår förflyttade vi oss helt enkelt bara från sängen till soffan och slog på Fightclub. I 2.5 timme satt jag och väntade på att ledsången skulle komma. Den är ... bra helt enkelt. Hihi
Runt 2 for vi tillbaka till stan, drog en vända på stan och träffade BÄSTBJÖRNEN. Hem och fixa sen, för att infinna sig på krogstråket klockan sju! Jobbmiddag vare ju vilket var trevligt värre! Hookade up med Sunqen och Anna¨tillslut och vi vart svinfulla, iallafall jag och Anna. Då menar jag inte långt ifrån p&l fylla! Bjöd syrran 1000 spänn för att hon skulle ta mitt jobbpass idag. Tror ni hon nappade? HE HE. Hon är bäst, men jag är pank.

Idag vaknade jag halv tio av tusen missade samtal och en random snubbe som ringde på min dörr. Min familj var minst sagt orolig för att jag skulle komma sent till jobbet och typ.. bli av med det. Men kvart i tio satt jag på bussen och klockan tio sprätte jag upp kartonger som inte skulle sprättas. Så gåre när man e på gölve

Hur som haver är jag nykter ikväll i en fruktansvärt äcklig och ful lägenhet. Kanske att jag drar på mig klackarna och tar schackspelet under armen hem till Alex farmor.. eller mormor.. Eller nåt.

TJOHO, imorgon börjar yran. norrsveden + deportees on repeat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0