6 år idag


 jag vill typ lipa, bara för att jag är så himla glad.
den 12/6- 03 träffade jag annie "svinbra" åkerlund
på hogdalscupen. hon är i särklass en av de ädlaste och vackraste
människorna som någonsin kommer gå i ett par skor, utan tvekan.
hur stöttande får man egentligen vara? hur positiv kan man egentligen bli?
hur målmedveten, ambitiös, duktig, rolig, glad, snygg, bäst, underbar, bedårande och genuin är det möjligt att vara?
ja, assåååå... vem vet? inte du, vem vet? inte jag.
men du vet att i blopumpen, där plaske du
föralltid föralltid föralltid föralltiv föralltid föralltid föralltid föralltid föralltid

Kommentarer
Postat av: annie

nej, nu börjar jag lipa! åh vad jag älskar DIG

2009-06-15 @ 20:30:02
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0