Alla portar är stängda för mig

woho, lite nytt och fräscht på bloggen!
det går fan framåt, men nåt vidare tempo äre ju inte..

idag har jag klarat av ännu en värdelös dag i skolan.
det enda man har gjort är att spela upp för dramagruppen
och titta på deras teatrar. vad händer imorgon liksom? bara undrar...
hörde nåt om film ja.

kvällen e ju iaf inte helt oklar. om några minuter åker jag och jozo på f&s,
när jag kommer hem är det psykologi som gäller. låt mig bli klar klar klar

& stackars ni alla i min omgiving som inte ska på p&l. idag har jag tjatat
riktigt mycket. men längtar man så längtar man, inget mer med det. hihi


ps. henry är en tjuv. du vet det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0