Det finns alltid de som har det värre

Idag har jag fan varit nere trots att jag satt två MVG till och ett VG.
Det är fan jobbigt att veta att det alltid är folk som är bättre än en, men man glömmer lätt att det finns de som är sämre också..
Jag kanske inte är asgrym i skolan, men jag ska nog fan vara rätt stolt över mig själv med tanke på att jag bor ensam i stan där jag får ta hand om allting själv samtidigt som jag sköter skolan och ett liv med kompisar och fritidsintressen.
Vem trodde det om mig, att jag skulle klara det? Inte en jävel..

Nu har jag dock fått för mycket av stan på ett tag och då är det skönt att man kan komma hem. Som nu. Tog bussen hem till byn vid halv fem och sen dess har jag ätit mat, solat och sett på söndagsparty. När pappsen har solat klart ska jag göra mig en kopp te och en kvällssmörgås, sen är det bara att köra köra köööööööööra psykologi tills fanskapet är över och jag får pusta ut!

Kommentarer
Postat av: annie

jag tror på dig och jag tycker att du är grym!

2009-06-09 @ 22:02:28
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0