Gillar läget!

Igår blev en fantastiskt bra kväll med Sara och Kibän. Vi åt middag på subway med sällskap av Dddddddonia.Satt där i flera timmar sedan och läste tidningar och hade det allmänt trevligt. Gick sen hem till Sara för fejjan och eva och adam-filmen. Bääääst

Nångång inatt gick jag och Kibän hem till mig (eller ska jag säga oss?) och sov =)

Idag skulle jag egentligen jobba, meeeeeeeen efter en miss från min sida och för lite att göra sååe, behövde jag inte jobba. Det betyder att jag är hur ledig som helst inför Linas fest ikväll JIIIIIHAAAAAAAAA.

Känner dock mycket för att åka hem och vara med och kalasa med familjen och alla vänner som ska på holmen och svina! Men men, var sak har sin tid och idag är det Lina min finas dag!

Kommentarer
Postat av: LINO

PUSS MARTIS, bra att du kom!

2009-06-22 @ 12:47:31
URL: http://styvalinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0