Hit me hard

Idag sken fan solen över Östersund, och säkert resterande delar av Sverige också. Därför satt jag inne enda tills klockan slog fyra. Då begav jag mig till Malin. Vi tog oss till Ragnars för att äta lite middag och sen gick vi och såg Baksmällan på bio. Mycket underhållande film, 1.5 timmes lycka.

Förresten fick jag vykort från en söt liten tjej på mallis idag! Det gjorde mig också lycklig. Det är fan mycket som gör mig lycklig nu för tiden. Hoppas någon gör mig extra lycklig på monsterpasset på Ica imorgon också, för det kan jag behöva. Typ ge mig en miljon i dricks? Åtminstone låta bli att kalla mig för tant, för det har hänt för många gånger nu...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0