Hur är det med karaktären egenkligen?

Ja, det kan man fråga sig för igår drack jag iallafall. Hela grejen med att förbjuda sig själv saker är egentligen ganska dum för man blir bara besviken när man bryter det. Men nu har jag iallafall avgett ett löfte till Johan att inte äta godis på obestämd tid framöver och det ska jag fan fixa.

Gårdagskvällen var väl till största del bra. Började dricka här med Lisa, Kibän och Sara men vid nio tog jag och Sara bussen till Sunqen där vi fortsatte vårt förfestande med lite kortspel och prat. Vid elva åkte vi in till stan, jag gick och höll Björn sällskap tills han buss skulle komma, därefter mötte jag upp Lisa och Kibän som varit hos Lina. Vi gick till österäng men eftersom klockan började närma sig dags för rådhus så vände vi på klacken och gick dit. Träffade Olivia o co där, öste ett tag, träffade Marie o co, öste ännu mer. Framåt halv fyra blev det läggdags och då hade jag innan det hunnit med ett besök på både kebabcity, kebabbaren och donken. Yaay!

Idag har jag bara städat och chillat. Åt frukost för inte så länge sen, men nu ska jag allt försöka plugga!
Karaktär, kom till mig..

Ikväll om tre veckor är det Håkan, Razorlight m.fl. Vem längtar mest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0