I are a Kaubåj

Idag vart ingenting egentligen som jag hade tänkt mig. För det första så glömde jag bort att bussen till stan gick halv två och inte halv ett. Detta insåg jag inte förrän klockan slagit tolv och det var en halvtimme sedan bussen innan hade gått. Denna miss resulterade i att jag missade sista blocktiden med klassen vilken innehöll tårta från tages och annat fika m.m. Meeeeeeeeen, istället kunde jag chilla hemma hos farmor, sola i lugn och ro och åka på bua..

Kvällen har jag till största del spenderat här eftersom tvn och dvdn strejkar. Kul, kul. Naaaaaaae, men vad gör man inte? Jag kom också att tänka på att om jag är kvar i myre tills att jag börjar jobba nästa torsdag så är det den längsta tiden jag varit här i sträck sedan jag flyttade hemifrån. Värt en applåd, tammefan! *klappiklappklapp*

Dagens största kram går till farmor som gav mig en av hennes finaste tröjor idag. En ljusgul träningsjacka som är typ minst 30 år gammal, i adoooooooore. Sen satt rödvinbärspajen ganska bra också, fniss.

Sämsta med dagen har varit att jag redan saknar SPMT07 och lovet har knappt börjat.. Jävligt dåligt är det också att jag nog missar Linas 18årsfest pga jobb!

Imorgon kära vänner, ska jag iallafall säga hej då till Britta, Björn o co och storstäda lägenheten med mami. Känns bra, känns bra.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0