It's funny how we feel so much but can't say a word

Idag har jag hunnit med en hel del, fast ändå inget.
Satt i aulan klockan tio imorse och en halvtimme senare städade jag ur skåpet.
Efter det satt jag, erik, lina och josen i lyan ett tag och bara pratade sommarlov..

När vi hade fått nog gick jag hem och städade lägenheten med mami och åt pizza.
Tror inte lägenheten har varit såhär ren sen jag flyttade in för snart två år sen faktiskt!
Såååe, nu är det fan fint. Och tomt. Tog hem jag vet inte huuuur många kassar med
kläder, luftmadrass, dagböcker och dylikt. Tog till och med hem körkortsböckerna
så det kanske blir till att läsa lite ikväll.. Vi får väl se.

Annars så blire chill framför tv:n. Börjar känna ett sug efter fest med Olzn och gänget,
men jag gjorde ett val och drog hem helt enkelt. Ska nog sminka av mig och lägga mig
i solariet en halvtimme så har jag nog inget sug sen :)

Och grattis, ni studenter söder om östersund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0