Läggdags snart!

Ja, klockan har passerat två och man börjar bli lite sömnig faktiskt. Kvällens humör har varit väldigt växlande, men såhär i efterhand är jag mycket nöjd med allt vad den bjudit på. Lina hade som sagt födelsedagsfest ikväll vilket var trevligt och hon var så söt så, dendär nyblivna artonåringen! Dessutom bjöd hon på korv, bål och god tårta!
Meeeeen, strax efter åtta åkte jag och Kibotski mot landet och vid nio möttes jag av en springande, helt okej påverkad storasyster som gärna ville pussas! Glad att se mig helt enkelt.  Så fort jag kom in fick jag maaaaaaaaat - kött och de, niveeeet. MUMS. Sen tårta på det. Och snacks, Och grogg och allt man kunde önska sig. Men trött var man redan rätt tidigt så när alla började spela så det kan låta la jag mig på pappas mage framför tv:n och kände mig som sju år igen. ♥

Imorgon kväll blir det några timmars jobb sen är det faaaan inte långt kvar till bästveckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0