Midsommar

Precis som ifjol spenderar jag midsommar på Kvantum, både idag och imorgon kväll.
Igår jobbade jag mellan halv tolv och nio, jag var heeeelt slut när jag kom hem därifrån för
så mycket folk som var och handlade idag vet jag inte om det har varit någon gång. Inte
ens i julas eller påskas. Eller så kändes det bara så för vi har gjort om. MYCKET i vilket
fall som helst..
När jag slutat kom Kibän och Leif och hämtade mig, det var snällt hihi :) Kibän bor nämligen
hos mig nu medans hon jobbar och så, och det är jättemysigt att ha henne här hela tiden.
Hon fick till och med ta min nyckel idag, frun.

Nej nu ska jag borsta tänderna.  Ciao


Kommentarer
Postat av: sofia

Snart ska vi ta en riktigt stor öl du och jag :D längtar tills vi ses :D

2009-06-19 @ 16:14:21
URL: http://emmasofiaolknuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0