36 dagar idag.

Ja, jag längtar fortfarande till sommarlovet,
men längtan är fan ännu större tills betygen är satta och man inte längre behöver ha dåligt samvete för man aldrig pluggar..

Idag drog jag och Sandra till syon för att fixa lite byten och sådär inför trean. Först kände jag mig helt okej nöjd med Samhällskunskap B, Engelska C, Idrott & Hälsa B och Aktiekunskap meeeeeeeen Sandra förklarade för mig hur sjukt jobbiga och framförallt många kurser vi har att vänta oss nästa år, så någon vidare lång betänketid huruvida jag skulle genomföra några val eller inte blev det liksom aldrig tal om.

Så jag bytte helt enkelt ut Samhällskunskap B och Aktiekunskap mot Etik- och livsfrågor och Hälsopedagogik.
Nu är det bara att hålla tummarna att jag får mina nya val. Jag menar,  Religion, Historia, SvenskaB, PsykologiB, EngelskaC och TextkommunkationB lär ta mitt liv i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tur vi har varandra baby :)

2009-05-07 @ 20:45:16
Postat av: sandra

tur vi har varandra baby :)

2009-05-07 @ 20:45:36
URL: http://sanebe.blogg.se/
Postat av: sandra

tur vi har varandra baby :)

2009-05-07 @ 20:47:15
URL: http://sanebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0