Det går bra nu!

Vaknade av mig själv redan vid sju imorse och redan då kändes detta som det skulle bli en riktigt bra dag.
Solen sken och det var varmt ute. Jag unnade mig en halvtimmes pyssel hemma innan jag gick på den sista lektionen i psykosocialt. Missade ändå inget utan vi hade bara lite betygsnack och fikade. Jag fick iallafall MVG i kursen vilket känns otroligt bra. Skulle liksom ändå inte ha nåt annat...
Hade lång lunch sedan tills det blev dags för må bra och idag stod minigolf på schemat. Jag, Raz och Sofy teamade rätt bra..
Efter skolan har jag hunnit lämna tillbaka en skjorta jag köpte igår och träffat Malin. Nu är det snart hög tid för att hoppa in i duschen. Klockan fem ska jag vara på plats i Byskogen för mys med mina napatjejer. Framåt kvällen blir det cider och utgång med världens bästa Marie.

ps. VEM FICK VG I MATTE B OM INTE JAG, VAVAVAVAVA?!? åh, lyckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0