En hyllning

Det finns ju en kille,
som är den kramigaste men samtidigt den ilsknaste killen jag vet.
Med andra ord har han ett kolossalt sviktande temperament, och
jag har många gånger sett han bita ihop så hårt att man tror det ska gå hål i tänderna på pojken.
Unikt för honom är också att han är den enda killen jag vet som egentligen inte skulle banga att slå en tjej,
bara hon enligt honom gjort sig förtjänt av det och det ska gudarna veta inte behöver vara mycket.
Nu ger jag er intrycket av att han är en potentiell kvinnomisshandlare den här unge herrn, men ni som känner honom är nog lika övertygade som jag att han är världens goaste och kanske den mest egna person jag mött.
Och anledningen till att jag skriver det här är för att jag saknar dig, din skit.

this is degen


Kommentarer
Postat av: sandy

aawww, danne :) Jag håller med dig. Definitivt världens goaste.

2009-05-10 @ 22:35:19
URL: http://swinberg.blogg.se/
Postat av: sandy

kom hit!

2009-05-11 @ 17:23:57
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0