I just wanna see you

Igår hade jag det supermysigt med flickorna hemma hos Lina med god mat och trevligheter.
Framåt halv elva kom Malin förbi och vi drog på Marité. Svinmycket folk, men jag träffade Anna som jag hängde med i princip hela kvällen vilket var jävligt nice. Marie däremot såg jag hemskt lite av..

Och bara för att jag vanligtvis inte brukar kunna sova länge efter att ha varit ute så sov jag fan till ett idag!

Det var skönt men lite tråkigt med tanke på att det var världens finaste väder ute. Jag begav mig rätt snabbt ner till Badhusparken för att möta upp Erik, Kibän och Sara. Vi satt därnere och chillade ett tag men gick sedan och la oss och solade på Österäng.

Ikväll drog man först till Moa för att grilla, därefter styrde vi stegen mot Jamtlibryggan för brännboll och sådär.. Fortsatte sedan till österäng där vi spenderade timmar på en filt, främlingar och deras godis. Avrundade kvällen hos Emil med en kopp te. Nu ska jag krypa ner i sängen hos Kibän för imorgon väntar några timmars jobb!

Ska bli götttttt ..


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0