If you give it a minute

Idag är Östersund soligt, något man aldrig kunnat förvänta sig efter gårdagens ösregn.
Pallrade mig tydligen upp till Björkbacka igår för att ha idrott i regnet. Skulle väl spela brännboll, men
vår lärare kom inte så Micke skickade oss till Arcura för att kolla vad det var för lunch. Gick hem sen
och städade och två timmar senare satt man på biostaden och kollade på animationer. Det är ungefär
så mycket man får gjort såhär en vecka innan studenten och två veckor innan sommarlov!
Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med Syrran och Sandra. Vi käkade dipp och morötter och såg på Bert.
Mycket mysig onsdag!

Ikväll är det ,mösspåtagningsbal för treorna och jag ska vara med och servera. Har därför ägnat hela förmiddagen åt att riva drinkbiljetter och duka. Och jag är fan nervös inför ikväll. Känner på mig att jag kommer spilla vin och krossa tallrikar så det står härliga till! Meeeeeeeen, vad ger väl da?

Enough. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0