Smygkändisar!

Igår när Johanna och Rickard kom förbi en sväng fick jag höra att Rickard är med i Takidas musikvideo till Handlake Village. Jag bestämde mig för att kolla upp det och mycket riktigt, där har vi Rickard och inte lite heller. Inte nog med det, utan Sofia i min klass är också med i samma video! Cooldom råå

Se efter själv. Från 3.06-3.20 ungefär.


I övrigt så har dagen varit helt okej bra. Första mattelektionen under min tid på gymnasiet där jag varit fokuserad och förstått! Samtidigt! Imorgon är det upp till bevis på NP alltså..

Kommentarer
Postat av: olivia

jag visste redan att sofia var med :)

2009-05-11 @ 23:31:51
Postat av: martina

ja, jag också iofs. ;) men rickard var coolare!

2009-05-12 @ 07:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0